[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Ministerstvo financií SR vyhlási verejné obstarávanie na realizáciu reklamnej kampane pre elektronické služby, ktoré sú financované v rámci Operačného programu informatizácia spoločnosti. Víťazný uchádzač zabezpečí produkciu kampane na základe komunikačnej stratégie, ktorá vzišla zo súťaže návrhov koncom minulého roka. S cieľom získať čo najvýhodnejšiu ponuku sa pri výbere využije elektronická aukcia.
Komunikačnú a informačnú kampaň je potrebné zrealizovať vzhľadom na výhrady zo strany Európskej komisie, ktorá SORO OPIS vyčíta, že nedostatočne vykonáva aktivity v oblasti informovanosti a publicity, ku ktorým sa zaviazal v Komunikačnom pláne OPIS.
Cieľom komunikačnej kampane je informovať o prínosoch spustených elektronických služieb, ktoré bežným ľuďom aj podnikateľom uľahčujú komunikáciu so štátnou správou a prinášajú reálne výhody v podobe úspory času a finančných prostriedkov.
Realizácia produkčnej časti kampane bude okrem iného zahŕňať výrobu televíznych a rozhlasových spotov, virálnych videí, realizáciu komunikácie na sociálnych médiách, prípravu online reklamných formátov, fotoprodukciu, produkciu vizuálov pre printovú reklamu a outdoor nosiče alebo produkciu a distribúciu elektronického newslettera OPIS News.
Maximálna výška rozpočtu stanovená verejným obstarávateľom na zákazku „Produkčné zabezpečenie komunikačných a informačných aktivít pre OPIS“ je 499 253,40 eur bez DPH a očakávaná dĺžka zmluvného vzťahu je do konca roku 2015.
Tlačvý odbor
Ministerstvo financií SR
Koniec obsahu.
Nachádzate sa tu:
Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie.
Pokračovanie menu:
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.