[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Ministerstvo financií SR vybralo komunikačnú agentúru, ktorá bude v spolupráci s vládou a Národnou bankou Slovenska realizovať celonárodnú informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť o zavedení eura v SR.
V súťaži návrhov porota vybrala ako najlepší súťažný návrh od skupiny dodávateľov
Creo/Young & Rubicam, s.r.o. a Mediaedge:cia Slovak Republic, s.r.o.
Informačná kampaň pre občanov SR sa začne začiatkom roka 2008 a jej najintenzívnejšia časť bude v druhej polovici roka - s blížiacim sa termínom vstupu SR do eurozóny plánovaného na 1. januára 2009. Kampaň bude pokračovať ešte aj v prvých mesiacoch roka 2009. Cieľom informačnej kampane bude zabezpečiť, aby verejnosť (vrátane špecifických cieľových skupín ako seniori, osamelo žijúci, menšiny, deti...) získala včas, v dostatočnom rozsahu a zrozumiteľnej forme všetky dôležité informácie (hodnota konverzného kurzu, pravidlá dvojakého zobrazovania cien, odporúčania na výmenu hotovosti...) potrebné na bezproblémový prechod na používanie novej meny.
Koniec obsahu.
Nachádzate sa tu:
Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie.
Pokračovanie menu:
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.