[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Ministerstvo financií SR oznamuje, že dňa 15. mája 2007 zverejnilo oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania na informačnú a komunikačnú kampaň o zavedení eura v SR s cieľom informovať slovenskú verejnosť o zavedení eura v SR, vrátane špecifických cieľových skupín a so zohľadnením regionálnych potrieb.
Informačná a komunikačná kampaň zastreší oblasť komunikácie s verejnosťou, riadenie vzťahov s verejnosťou, kreatívne stvárnenie obsahu propagačných aktivít, plánovanie a umiestnenie reklamy v médiách, priamu poštovú reklamu, event manažment a logistické služby.
MF SR, ako verejný obstarávateľ v záujme čo najvyššej transparentnosti procesu pridelenia tejto zákazky umožní novinárskej a odbornej verejnosti, v počte 4 osôb prihlásených v predchádzajúcom konaní, účasť na celom procese tohto verejného obstarávania. Tieto osoby budú pôsobiť ako členovia komisie bez práva vyhodnocovať ponuky – pozorovatelia.
Plné znenie oznámenia je zverejnené vo Vestníku Európskej únie pod číslom 2007/ S 92-113402 a Vestníku Úradu pre verejné obstarávanie číslo 93 z 17.05.2007 pod číslom 02148 - MDS.
Informácie o dôvodoch vyhlásenia nového verejného obstarávania:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky (MF SR) zverejnilo v Úradnom vestníku EÚ a vo Vestníku verejného obstarávania dňa 2.5.2007 oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania na informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť o zavedení eura v SR s hlavným cieľom – informovať slovenskú verejnosť o zavedení eura v SR.
Ihneď po zverejnení oznámenia MF SR zaregistrovalo početné signály od subjektov pôsobiacich na reklamnom (a mediálnom) trhu, ktoré svedčili o nejednoznačnej interpretácii stanovených kritérií na účasť subjektov vo verejnej súťaži. Takýto postoj väčšina subjektov deklarovala aj počas opakovaného prieskumu trhu usporiadaného ministerstvom financií dňa 7.5.2007.
MF SR má záujem na čo najväčšej transparentnosti predmetného verejného obstarávania a najmä na nespochybniteľnom a bezproblémovom výbere silného a skúseného zmluvného partnera, ktorý bude zárukou pre úspešnú realizáciu účinnej a kvalitnej informačnej kampane.
Vzhľadom na vyššie uvedené skutočnosti MF SR považuje za vhodné zrušiť dňom 9. 5. 2007 vyhlásené verejné obstarávanie a v krátkom čase prostredníctvom oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania uverejneného v Úradnom vestníku EÚ a vo Vestníku verejného obstarávania vyhlási nové verejné obstarávanie zohľadňujúce nové poznatky získané v procese opakovaného prieskumu trhu.
Pôvodné informácie o vyhlásení verejného obstarávania:
Ministerstvo financií (MF) SR oznamuje, že 2. mája 2007 zverejnilo Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania na informačnú a komunikačnú kampaň o zavedení eura v SR s hlavným cieľom – informovať slovenskú verejnosť o zavedení eura v SR, vrátane špecifických cieľových skupín a so zohľadnením regionálnych potrieb.
Ďalšími cieľmi kampane budú:
- intenzívne upozorňovať na novú menu a jej hodnotu (konverzný kurz),
- fixovať u verejnosti kľúčové dátumy pri výmene hotovosti,
- informovať o duálnom zobrazení cien a finančných hodnôt a o právach spotrebiteľov pri výmene meny,
- upozorniť na odporúčané postupy v období výmeny,
- detailné spoznávanie eurových bankoviek a mincí a ich ochranných prvkov,
- usmerňovať verejnosť na zdroje informácií pri konkrétnych otázkach a problémoch.
Informačná a komunikačná kampaň zastreší oblasť komunikácie s verejnosťou, riadenie vzťahov s verejnosťou (PR), kreatívne stvárnenie obsahu propagačných aktivít, plánovanie a umiestnenie reklamy v médiách, priamu poštovú reklamu, event manažment a logistické služby.
Plnenie cieľov kampane bude priebežne predmetom pravidelného merania prieskumami verejnej mienky. Pri realizácii kampane sa bude vychádzať z prieskumov Štatistického úradu SR, Eurobarometra, informácií Národného koordinačného výboru, Pracovného výboru pre komunikáciu zavedenia eura a voľne dostupných zdrojov, najmä Národného plánu zavedenia eura a jeho aktualizácií. Realizácia každej konkrétnej aktivity/úkonu/dodávky kampane bude podliehať predchádzajúcemu súhlasu Riadiaceho výboru zriadeného pre účel riadenia implementácie zmluvy.
MF SR, ako verejný obstarávateľ má záujem na čo najvyššej transparentnosti procesu pridelenia tejto zákazky. V prípade záujmu je preto pripravené umožniť novinárskej a odbornej verejnosti, v počte max. 10 osôb, účasť na celom procese tohto verejného obstarávania. Tieto osoby budú pôsobiť ako členovia komisie bez práva vyhodnocovať ponuky – pozorovatelia, v súlade s § 40 ods. 2 zákona.
Plné znenie oznámenia je zverejnené na stránke Úradného vestníka Európskej únie:
http://ted.europa.eu/Exec?DataFlow=ShowPage.dfl&Template=TED/N_one_result_detail_orig.htm&docnumber=102238%202007&docId=102238-2007&StatLang=SK&TableName=TED_SK&infam=y a tiež vo Vestníku verejného obstarávania č. 083/2007 pod číslom 01915-MDS
Zvukový záznam tlačovej konferencie 23.04.2007
Internetová stránka o zavedení eura v SR
Koniec obsahu.
Nachádzate sa tu:
Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie.
Pokračovanie menu:
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.