[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.
Ministerstvo financií SR poskytuje metodicko-technickú podporu prostredníctvom Centra podpory užívateľov (CPU), a to pre účtovné jednotky, ktorými sú rozpočtové a príspevkové organizácie, štátne fondy, obce, vyššie územné celky a ostatné subjekty zaradené do verejnej správy. Cieľom používania tzv. helpdesku je centralizovať otázky týchto organizácií z oblasti účtovníctva, výkazníctva, konsolidácie a používania IS Ministerstva financií SR (napr. CKS, CEM, CRPŠ, IS výkazníctva Štátnej pokladnice, RISSAM).
Najčastejšie oblasti štátneho účtovníctva a výkazníctva, ktoré sa riešia cez helpdesk:
Všeobecne:
Konkrétne k IS CKS:
Konkrétne k RISSAM.výkazy
Z dôvodu pružnejšieho riešenia požiadaviek na metodickú podporu odporúčame žiadateľovi uvádzať v jednom hlásení vždy len jednu konkrétnu otázku.
Centrum podpory používateľov (CPU) je zriadené na DataCentre, rozpočtovej organizácii Ministerstva financií SR, a zabezpečuje jednotné miesto pre podávanie hlásení a ich spracovanie. Účtovným jednotkám sú k dispozícii viaceré vstupné kanály pre nahlasovanie požiadaviek:
Príručky a inštruktážne videá pre prácu s IS RISSAM.výkazy sú zverejnené nižšie. Ide o dokumenty pre pracovníkov obcí a ich rozpočtových a príspevkových organizácií, neziskových organizácií a podnikateľských subjektov zaradených do subsektora územnej samosprávy. Komplexnú dokumentáciu k procesu spracovania KÚZ obce/mesta v RISSAM.výkazy nájdete na tejto stránke.
Inštruktážne videá
Príručky
Koniec obsahu.
Nachádzate sa tu:
Pokračuj v menu alebo choď do inej sekcie.
Pokračovanie menu:
Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Zoznam sekcií; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.